Regulament

  • Ziua de hoteliera incepe la ora 18.00 si se termina la ora 12.00 a zilei urmatoare. Prelungirea sederii dupa ora 12.00, dar pana in ora 18:00, din ziua stabilita pentru check-out se taxeaza cu 150 lei si se poate face doar cu acordul Prestatorului, in functie de disponibilitate. In cazul in care prelungirea sederii va depasi ora 18.00, aceasta va fi taxata cu 100% din ziua de cazare.
  • Servirea meselor in restaurant si/sau in locurile special amenajate se face in regim bufet suedez, dupa urmatorul program: mic dejun (0730-0930), gustare (1000-1130), pranz (1230-1500), gustare (1630-1800), cina (1900-2130).
  • Este interzisa scoaterea alimentelor si bauturilor din restaurantul hotelului, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera, mesele servindu-se strict in locurile destinate acestui scop.
  • Este strict interzis accesul în restaurant cu alimente și băuturi din exterior.
  • In situatii speciale in care printre clientii hotelului se numara persoane cu regimuri alimentare speciale, alergii, dezabilitati, boli contagioase sau alte boli, conducerea hotelului trebuie informata corespunzator de catre clientii in cauza pentru a putea oferi solutii pe masura si pentru a evita neplaceri.
  • Fumatul este interzis în incinta hotelului, exceptând balcoanele camerelor și spațiile exterioare ale hotelului special amenajate si dotate cu scrumiere.
  • Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.
  • Clientul este răspunzător față de Hotel pentru daunele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului.
  • Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fierbător, plita electrica etc.).
  • Conducerea hotelului nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele daune produse clientilor datorita consumului de produse procurate de acestia din afara spatiului care apartine hotelului Poseidon.
  • Cazarea tuturor adultilor din camera se face pe baza actului de identitate (carte identitate, pașaport). Hotelul isi rezerva dreptul de a solicita certificatul de nastere al copiilor.
  • Alocarea camerelor/apartamentelor se face in functie de disponibilitatea de la momentul cazarii, doar de catre receptie. Va asiguram ca facem tot posibilul pentru a tine cont de preferintele tuturor oaspetilor nostri, in limita posibilitatilor. Din acest motiv la momentul rezervarii nu garantam un anumit etaj, numar de camera, camere alaturate sau situate intr-un anumit sector al hotelului.
  • Orice depasire a numarului de persoane care au drept de sedere in spatiul inchiriat obliga clientul la costuri suplimentare, calculate la tariful de receptie.
  • Doar oaspetii declarati la cazare au acces la serviciile hotelului, pe baza bratarii primite la check-in.
  • Purtarea bratarii la mana este obligatorie pentru a beneficia de serviciile achizitionate.
  • Politica hotelului nu permite cazarea cu animale de companie.
  • In cazul in care turistul nu soseste la hotel la data mentionata in rezervare, aceasta se anuleaza, exceptie facand situatiile in care turistul informeaza hotelul in legatura cu acest aspect si este posibila amanarea.
  • Prosoapele pentru plaja/piscina se ridica in schimbul cardului primit la receptie pe baza de garantie (100 lei/prosop), in momentul solicitarii acestora. La eliberarea camerei, se returneaza la receptie cardul/cardurile pentru prosop/prosoape si se returneaza garantia. Nereturnarea cardurilor, lipsa prosopului/prosoapelor sau deteriorarea acestora, reprezinta paguba si se taxeaza (100 lei/prosop).
  • Modalitatea de alocare a sezlongurilor pe plaja si la piscina se face pe principiul “primul venit, primul servit”.
  • Ocuparea sezlongurilor de pe plaja si de la piscina, inainte de inceperea programului de functionare ale acestora, este interzisa. In acest caz prosoapele vor fi ridicate de pe sezlonguri de catre operatorii plajei/piscinei la inceperea programului de lucru si depozitate la bar-ul unitatii.
  • Unitatea nu isi asuma raspunderea in cazul disparitiei bunurilor lasate nesupravegheate la sezlong insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
  • Hotelul nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pagube produse autovehiculelor sau a bunurilor aflate in interiorul acestora pe perioada stationarii in parcare, sau pentru obiectele uitate, pierdute sau presupuse furate in incinta hotelului insa ofera suport turistilor in vederea solutionarii situatiei.
  • Prestatorul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.
  • Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel, in scris, la receptia hotelului. Solutionarea reclamatiilor se va face in maxim 24h de catre conducerea hotelului. Reclamații ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.
  • Pentru sanatatea si siguranta oaspetilor si angajatilor nostri am implementat o serie de masuri de prevenire conform recomandarilor autoritatilor in vederea combaterii raspandirii virusului SARS–CoV-2. Respectarea acestora este obligatorie si pot fi consultate accesand Ghidul de Igiena Cohotels (poate fi descarcat de pe site-urile hotelurilor).
Menu